torsdag 20 mars 2008

1000kr från Folksam

Vet inte riktigt varför, men jag brukar gå in och kolla saldot på min bank fast jag inte förväntar mig att se något jag inte redan förväntar mig. Man idag blev jag överaskad, lite över 1000kr hade FOLKSAM av någon anledning satt in. Har funderat lite över vad det kan ha varit, men nu gick det upp ett ljus. När jag gick över från ett fack till ett annat så började folksam ta "normalt" pris för hemförsäkringen och olycksfallsförsäkringen och inte den mer rabatterade som man får genom medlemskapet, vilket jag med mycket irriterade röst fick dom att rätta till... men det kan dom ha när dom klantar till det. Hur som helst så var det ju trevligt med lite extra oväntade pengar... kanske skulle göre en såndär "snoweflake" som några andra eknomibloggar har pratat om. :-)

Inga kommentarer: